Palo povjerenje njemačkih potrošača
27.03.2012. / 12:17
BERLIN, Njemački institut za istraživanje tržišta GfK objavio je u utorak da je nova anketa o povjerenju njemačkih potrošača pokazala pogoršana očekivanja nakon šest mjeseci rasta.
Institut je saopštio da je pokazatelj povjerenja za april pao na 5,9 bodova, sa šest bodova zabilježenih u martu, nakon što su cijene gasa dostigle rekordne nivoe. U GfK-u i dalje očekuju da će lična potrošnja “u ovoj godini biti osnovna baza za privredni rast u Njemačkoj”.
Detaljniji uvid u anketu ukazuje na značajan pad njemačkih očekivanja vezano za dohodak, dok je spremnost potrošača na kupovinu ostala gotovo nepromijenjena. Privredna očekivanja porasla su u martu na 7,2 boda, s 5,9 bodova u februaru, ali u institutu ističu da su i dalje daleko ispod 49,5 bodova zabilježenih u martu prošle godine. To, kako navode, “sugeriše da će njemačka privreda biti znatno manje dinamična u 2012”. Hina
Tagovi: gfknjemackapotrosacitop
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]