Optimizam ključ jakog tržišta rada u Njemačkoj
27.01.2016. / 12:51
BRISEL, Potrošačko povjerenje u Njemačkoj je stabilno uprkos prošlogodišnjem velikom prilivu izbjeglica i terorističkih napada u Parizu, pokazali su najnoviji rezultati istraživanja.
Podaci istraživačke grupe GfK pokazuju da je indeks potrošačke klime u najvećoj evropskoj ekonomiji za februar ostao na 9,4 poena.
U izvještaju grupe napominje se da su želja potrošača za kupovinom i ekonomska očekivanja blago porasli, dok su očekivanja o prihodima opala.
“Uprkos brojnim rizicima, uključujući i opasnost od terorističkih napada i izbjegličke krize, potrošači i dalje vjeruju da će njemačka ekonomija i dalje skromno rasti u narednih nekoliko mjeseci”, navodi se u najnovijem izvještaju pomenute istraživačke grupe.
Istovremeno, grupa upozorava da ukoliko rizici ostanu, situacija se, kada je u pitanju povjerenje, može promijeniti.
Iz Gfk-a ističu da se “izuzetno jako tržište rada i rast zaposlenosti u velikoj mjeri može pripisati optimizmu”.
U mjesečnoj GfK-ovoj anketi učestvovalo je 2.000 potrošača. Agencije
Tagovi: gfknjemackapotrosacipotrosacko povjerenjevazno
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]