Capital.ba

Kad logo izda svoju kompaniju

01.09.2014. / 7:10

kupovinaBEOGRAD, Poznata kompanija koja proizvodi odjeću smatra da će konačno uspjeti da podigne prodaju ako iz nove linije izbaci svaku karakteristiku svog loga. 
Abercrombie & Fitch prije petnaestak godina bio je u vrhuncu svoje slave.
Tinejdžeri su ga smatrali šestim najboljim brendom na svijetu, a njihova odjeća donosila je milijarde dolara.
Posebnu senzaciju predstavljala je njihova odjeća za surfere. Međutim, danas, sa konkurencijom poput H&M i Zare, poznati brend mora da traži nove načine kako da ponovo vrati staru slavu na tržištu.

Već deseti put za redom kompanija je objavila pad u kvartalnom periodu, nakon čega su im akcije pale 8.5 odsto.

Glavni direktor kompanije Majk Džefris najavio je kako da će u novoj liniji odjeće biti uklonjeni natpisi kompanije.

“U proljećnoj sezoni planiramo da svedemo logo na gotovo ništa”, kaže Džefris. Tako će logo, nekad prepoznatljiv detalj koji čini razliku između brendova, očigledno, nakon višegodišnjeg dorađivanja, biti žrtvovan novim prilagođavanjima na tržištu.

Džefris je inače poznat po svojim javnim ispadima i načinu na koji vodi kompaniju. Ranije je bio na meti kritika zbog toga što Abercrombie & Fitch ne proizvodi odeću u XL i XXL veličinama jer Džefris ne želi da gojazni i neprivlačni ljudi nose proizvode njegove kompanije. B92

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!