ENERGETIKArs.com Prvi poslovni portal u Republici Srpskoj - CAPITAL.BA

Aktivnost na Facebooku utiče na Instagram

Objavljeno u TELEKOMUNIKACIJE i IT

SAN FRANCISKO – Aktivnost korisnika na društvenoj mreži Facebook utiče na rangiranje postova koji će se pojaviti kao prioritetni na njihovom feedu, odnosno dijelu namijenjenom za aktuelnosti, na Instagramu.

Mashable piše kako feedovi na Instagramu još od 2016. godine nisu uređeni hronološki i da se trenutno upotrebljava tehnika “rangiranja feeda” kako bi se korisnicima pokazalo što više sadržaja osoba s kojima su bliski.

Tome uveliko doprinose i aktivnosti korisnika Instagrama na Facebooku s obzirom na to da takva vrsta aktivnosti utiče na rangiranje prioritetnih sadržaja.

Dizajn menadžerka Instagrama Džil Nusbaum kazala je kako se Instagram odlučio na potez “rangiranja feeda” jer je ljudima nedostajalo objava od osoba do kojih im je stalo.

“Jedan od glavnih razloga je činjenica da su ljudi propuštali postove koji su im važni. Prije nego smo se 2016. godine odlučili na ovaj potez, korisnici su propuštali 70 posto sadržaja od čega su više od polovine bili postovi prijatelja i članova porodice”, kazala je Nusbaum.

Jedan od voditelja Instagrama Džulijan Gutmano priznao je kako Instagram koristi i interakciju na Facebooku da bi “prilagodio iskustvo ljudi na nekoliko načina”.

On nije želio govoriti o detaljima vezanim za Facebooku poručujući kako se podaci koriste zbog boljeg razumijevanja odnosa korisnika. Klix

Ključne riječi:  ,

Komentari |


Komentari (0)

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

(obavezno)

Pravila komentarisanja

Slobodno komentarišite, kritikujte i izrazite svoje mišljenje,

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

A- A A+