Capital.ba

Kinezi i Saudijci najaktivniji korisnici interneta

12.10.2010. / 8:00

LONDON, Ljudi u Kini i na Bliskom istoku su najaktivniji i najveći entuzijasti među korisnicima interneta, pokazala je studija koja se bavila online navikama u svijetu, piše Financial Times.
Kinezi su takođe među onima koji najviše prihvataju da saznaju o markama i oglašivačima, što govori o velikoj šansi za online marketing u Aziji. Istraživanje je pokazalo i kako tržišta u nastajanju pretiču zapadnu Evropu i Sjevernu Ameriku kad je riječ o društvenom umrežavanju, a takođe je otkrilo i značajne regionalne razlike u obrascima ponašanja.

TNS, istraživač tržišta, intervjuirao je gotovo 50.000 ljudi u 46 zemalja za svoju studiju “Digitalni život”. TNS je rangirao online populaciju na one koji su vrlo angažirani na internetu preko ljudi koji određeno vrijeme provode tu, do onih koji imaju određene stavove prema tehnologiji. Egipat, Saudijska Arabija i Kina su na vrhu liste, s oko 55 odsto onih koji su vrlo angažirani na internetu.

Turska, treća po veličini nacija zastupljena na Facebooku, bila je jedina evropska zemlja koja se pojavila na TNS-ovoj listi 10 najangažiranijih, prenose agencije.

Sir Martin Sorrell, izvršni direktor korporacije WPP koja je vlasnik TNS-a, je rekao kako rasta u ovoj industriji ima, te kako će on umnogome biti povezan s Kinom, što je pokazalo i ovo istraživanje.

Ljudi provode više vremena na stranicama za društveno umrežavanje nego na e-mailu u Latinskoj Americi, Bliskom Istoku i Kini, gdje je sve prisutniji mobilni pristup internetu.

Za ljude u tim dijelovima svijeta je vjerojatnije da će postavljati blogove, fotografije ili video online, te da znatno više cijene pristup internetu u odnosu na ljude u razvijenim tržištima.

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!