Capital.ba

Zlatiboru opet turistička kruna

11.02.2011. / 8:20

ZLATIBOR, Na najposjećenijoj srpskoj planini radnim danima boravi oko 6.000 gostiju, vikendom se ovaj broj udvostručuje, a „špic“ sezone će potrajati do kraja februara. Mjereno brojem noćenja, prihodima i atraktivnošću ponude, ova planina je preuzela primat od Kopaonika, zahvaljujući ogromnim ulaganjima u hotele i u ski-centar Tornik, koji ove zime radi punim kapacitetom.
– Na Torniku imamo najkvalitetniju žičaru-šestosjed na Balkanu i još dva „sidro“ ski-lifta. Od ove sezone tu su i topovi za vještačko osnježavanje staza. Prognoze negovještavaju da će nam zimsko vrijeme ići naruku do kraja februara – poručuje Darko Đurović iz Turističke organizacije Zlatibora. – Skijašima je na Torniku na raspolaganju ukupno sedam kilometara atraktivnih staza, ali ne trebe zanemariti i Obudojevicu, gdje u zimskim sportovima najviše uživaju roditelji sa djecom.
Ski-centar Tornik ove sezone je zablistao punim sjajem. Država i opština Čajetina uložili su posljednjih godina skoro 900 miliona dinara u skijalište. Danas je to jedno od najljepših mjesta za zimske sportove u ovom dijelu Evrope. U turistički centar na Obudojevici svakodnevno dolazi oko 2.000 rekreativaca. Obudojevicu takođe čekaju velika ulaganja, tako da će to biti zabavni park bogate ponude.
Sezona je nadmašila očekivanja najvećih optimista, jer je popunjenost kapaciteta na Zlatiboru veća za 20 odsto, u odnosu na isti period prošle godine. U jeku sezone, tokom zimskih praznika i školskog raspusta, tražilo se mjesto više u hotelima i privatnom smještaju, tako da je popunjenost premašila 90 odsto.
Status najposjećenijeg srpskog turističkog odredišta, Zlatibor je stekao posljednjih pet godina. Renovirani su stari hoteli i izgrađeni novi. Sve je počelo od hotela „Mona“: ovaj objekat je ekskluzinošću nadmašio konkurenciju u drugim zimskim centrima, a proglašen je za najbolji hotel u Srbiji u 2010. godini. Zatim su ostali hotelijeri slijedili primjer „Mone“, pa je ponuda Zlatibora postala neuporedivo bolja nego što je doskoro bila. „Umiven“ je nedavno i „Palisad“, zaštitni znak ove planine: prepoznatljivi veliki hol hotela je potpuno renoviran, prethodno je montirana nova kuhinja, a uslijediće i rekonstrukcija soba. Tu su i „Olimp“, „Kraljevi konaci“, „Satelit“ i desetine atraktivnih planinskih, apartmanskih kuća koji su takođe izuzetno prijatne za odmor.
– Cijene su ostale na prošlogodišnjem nivou, što je privuklo hiljade gostiju koji za manje novca mogu da uživaju u svim sadržajima Zlatibora – dodao je Đurović. – Poslije dvije decenije, Zlatibor ove godine bilježi značajan rast posjete stranih gostiju, pa je već izvjesno da će se ovaj trend nastaviti.
Tokom vikenda, 12. i 13. februara, sve goste koji dođu na Zlatibor očekuju popusti od 20 do 30 odsto u „Čigoti“, „Palisadu“, „Visu“, „Olimpu“… Izvjesno je da će se i drugi hotelijeri pridružiti promotivnoj akciji, jer je vikend prava prilika za nezaboravno uživanje, sa malo novca. Novosti

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!