Unilever prodaje dva brenda za preko 2 milijarde dolara
22.05.2014. / 14:07
AMSTERDAM, Britansko-holandska kozmetička i prehrambena kompanija Unilever dogovorila je prodaju svojih brendova Ragu i Bertoli japanskoj grupaciji Mizkan za 2,15 milijardi dolara.
Ragu je najprodavaniji sos za tjesteninu u SAD, a zajedno sa Bertolijem donosi kompaniji godišnje prihode od 600 miliona dolara, prenosi agencija AP.
Sporazum obuhvata dvije fabrike za proizvodnju i pakovanje sosa u Kentakiju i postrojenje za preradu paradajza u Kaliforniji.
Grupacija Mizkan je privatna kompanija sa više od 200 godina dugom tradicijom u Japanu, koja želi da proširi svoje međunarodno prisustvo u svjetlu pogoršanja prognoza poslovanja na domaćem tržištu usljed rapidnog starenja populacije. Tanjug
Tagovi: bertoliprodajaraguunilever
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]