Capital.ba

Švedska: “Volvo” nije najprodavaniji na domaćem tržištu

03.01.2017. / 11:32

STOKHOLM,  Najprodavaniji automobil u Švedskoj u 2016. godini nije bio “Volvo” prvi put u posljednjih više od 50 godina.

Najprodavaniji je bio “folksvagen golf”, navodi se u podacima švedskog udruženja proizvođača automobila. “Volvo” je zadržao poziciju vodeće marke po ukupnom tržišnom udjelu.

“Golf” čini 5,9 odsto kupljenih novih automobila u Švedskoj, a modeli “volvo V70”, “volvo S90” i “volvo V90” zajedno zauzimaju 5,7 odsto prodaje, prenio je Bi-Bi-Si.

“Volvo” je posljednji put svrgnut sa prve pozicije u Švedskoj 1962. godine, kada je šampion prodaje bila “folksvagen buba”.

Iako je “Volvo” u vlasništvu kineske firme “Žeđijang gili” i dalje ima ugled kultne švedske automobilske marke.

“Volvo” i dalje prodaje najviše automobila Švedskoj prema ukupnom zbiru i ima udio od 21,5 odsto, dok “Folksvagen” drži 15,7 odsto tržišta.

Švedsko tržište je drugo po veličini za ovu automobilsku marku, iza kineskog.

U Švedskoj je prošle godine registrovano rekordnih 372.000 registracija novih automobila, što je povećanje za osam procenata u odnosu na 2015. godinu. Prodaja kamiona povećana je za više od 15 odsto. Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!