Rast prodaje H&M
15.01.2014. / 11:43
STOKHOLM, Švedski modni gigant Hens i Moric (H&M) ostvario je u decembru rast prodaje od deset odsto, saopštila je kompanija.
Poslovni rezultati za prodavnice otvorene u posljednjih godinu dana još nisu objavljeni, prenio je AFP.
H&M posluje na 48 tržišta svijeta i krajem avgusta 2013. imala je 2.964 prodavnice, što je više u odnosu na prošlogodišnjih 2.629.
H&M je drugi po veličini lanac trgovina odjećom u svijetu, iza španskog Inditeksa, a najveći dio njegova poslovanja otpada na Evropu, gdje su dužnička kriza i mjere štednje uticali na pad potražnje. Tanjug
Tagovi: h&mprodajaprodavnicerast
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]