Capital.ba

Kompaniju “ubilo” loše vrijeme

16.06.2023. / 13:25

ŠTOKHOLM – Prodaja odjeće u H&M-u u drugom kvartalu je slabija zbog hladnog vremena.

Švedska maloprodajna kompanija H&M (Hennes & Mauritz), koja se prevashodno bavi prodajom odjeće, zabilježila je slabiji rast prodaje u drugom kvartalu zbog hladnog vremena.

Prodaja u drugom kvartalu, od 1. marta do 31. maja, je u odnosu na isti period prošle godine porasla za šest odsto, na 57,616 milijardi švedskih kruna, odnosno oko 4,95 milijardi evra, navodi se na sajtu ove kompanije.

Tržišta su očekivala međugodišnji rast prodaje od sedam odsto, prenosi Rojters.

“Na prodaju u drugom kvartalu su uticali nepovoljni vremenski uslovi na nekoliko velikih tržišta H&M grupe”, dodaje se u saopštenju te kompanije.

Njihovo najveće tržište je Njemačka, podsjeća britanska agencija.

Švedska kompanija je istrovremeno saopštila da je zadovoljna prvim rezultatima junske prodaje.

Kompletni rezultati za drugi kvartal će biti saopšteni 29 juna. B92

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!