Capital.ba

Poznati brend zatvara trgovine zbog korone

10.07.2020. / 9:03

PARIZ – Kompanija H&M doživela je pad prodaje od čak 50 odsto tokom prvog tromjesečja 2020. godine.

H&M

Ranije je bilo planirano da zatvore 130 prodavnica, ali planovi su se promjenili i taj broj se povećao, jer prodaja i dalje pada, piše Gud morning Amerika.

COVID-19 nastavlja da utiče na ljude, zajednice i kompanije širom svijeta. Puno je predanosti i upornosti naših zaposlenih tokom ovog vrlo zahtjevnog vremena. Sigurnost naših zaposlenih i kupaca ostaje nam najveći prioritet i naše prodavnice smo otvorili u skladu s odlukama vlasti“, izjavila je izvršna direktorka H&M Helena Helmerson, prenosi Klix.

Prije nego što je pandemija koronavirusa pogodila cio svijet, brend H&M postigao je dobre rezultate, kazala je ona.

To je rezultat dugogodišnjih investicija kako bismo stvorili najbolju ponudu za naše kupce. Međutim, borimo se protiv negativnih efekata koronavirusa i sigurna sam da ćemo iz trenutne krize izaći jači“, poručila je Helmerson.

Iako se neto prodaja smanjila, došlo je do povećanja internet prodaje modnog giganta za 36 odsto, a kompanija je objavila kako će doći do pomaka jer će se staviti veći fokus na e-trgovinu.

Agencije

Share Tweet Preporuči

Tagovi:

Povezane vijesti

Komentari

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!