Raspisan konkurs za “Najbolje iz Srbije”
20.03.2015. / 7:30
BEOGRAD, Konkurs za najbolje robne i korporativne brendove “Najbolje iz Srbije” je raspisan i trajaće do 7. aprila, saopštila je juče Privredna komora Srbije.
PKS, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i dnevni list „Privredni pregled” pozvale su sva preduzeća koja posluju u Srbiji da učestvuju u 11 akciji „Najbolje iz Srbije” u kojoj se biraju najuspješniji robni i korporativni brendovi na srpskom tržištu.
Cilj „Najbolje iz Srbije“ je da podstiče stvaranje kvalitetnih srpskih proizvoda i promoviše najbolje brendove, jača njihovu tržišnu poziciju i uliva povjerenje potrošačima i partnerima u zemlji i inostranstvu.
Priznanje „Najbolje iz Srbije“ za 2014. dodjeljuje se u 24 kategorije i, kako se navodi u saopštenju, izborom najboljih brendova promovišu se vrijednosti domaće privrede i tržišnog načina razmišljanja, jača konkurentnost, poboljšava pozicija i percepcija proizvoda iz Srbije.
Prijavljeni će biti rangirani prema kriterijumima utvrđenim Metodologijom izbora „Najbolje iz Srbije 2014“ – na osnovu rezultata glasanja potrošača i stručne javnosti, tržišno – finansijskih parametara i ocjena stručnog žirija.
Upitnik za prijavljivanje i detaljnije informacije o metodologiji, kriterijumima izbora, žiriju i nagradama dostupni su na sajtu www.najboljeizsrbije.rs, a učešće u konkursu je besplatno.
Pobjednici, koji će biti proglašeni krajem maja 2015., dobijaju pravo da koriste znak akcije kao simbol kvaliteta i povjerenja potrošača i poslovnih partnera. Tanjug
Tagovi: brendpodsticajiuspjeh
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]