Capital.ba

“Epl” najskuplji brend na svijetu

03.02.2024. / 9:04

LONDON – Kompanija “Epl” postala je najskuplji brend na svijetu, pokazao je izvještaj “Global 500” koji je objavila agencija za nezavisno vrednovanje brenda i savjetovanje o strategiji “Brend fajnans”.

FOTO: Pixabay

U izvještaju se navodi da je “Epl” po vrijednosti premašio konkurente “Majkrosoft”, “Gugl” i “Amazon”.

Prema procjeni agencije, vrijednost “Eplovog” brenda porasla je u 2023. godini za 74 odsto i dostigla 517 milijardi dolara.

Drugi na listi je “Majkrosoft”, sa brendom vrijednosti od 340 milijardi dolara, dok se vrijednost “Gulg” brenda procjenjuje na 333 milijarde dolara.

“Brend fajnans” je čuvena svjetska kompanija za procjenu vrijednosti brendova i ima kancelarije u 20 zemalja.

TASS napominje da ove godine nije procjenjivana vrijednost ruskih kompanija.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!