Capital.ba

Osiguranje preko interneta najčešće kupuju muškarci

21.03.2014. / 7:45

fejsbukBEOGRAD, Osiguranje preko interneta u Srbiji najčešće kupuju muškarci između 35 i 44 godina starosti sa mjesečnim primanjima koja premašuju 100.000 dinara, pokazuju rezultati istraživanja koje su sprovele agencija Web Audience – Gemius i AS Direct on line osiguranje.

Takođe, rezultati pokazuju da učestalost upotrebe interneta nema nikakvog uticaja na vjerovatnoću online kupovine osiguranja.

Korisnici interneta najčešće se opredjeljuju za kupovinu online putnog, a željeli bi da imaju i mogućnost nabavke životnog osiguranja.

Očekivano, muškarci prednjače u oblasti obaveznog auto-osiguranja, dok je ženama u fokusu imovinsko osiguranje.

Ujedno, obavezno auto-osiguranje, imovinsko, putno osiguranje i auto-asistencija su proizvodi koji najviše interesuju ispitanike starosti od 45-54 godina.

Kako se ocjenjuje u saopštenju, kupovina osiguranja preko interneta u Srbiji ima potencijala, ali će se ozbiljniji razvoj i prodor takvog vida kupovine postići sa edukacijom građana o mogućnostima i bezbjednosti on line plaćanja.

Najveći izazovi sa kojim se osiguravajuće kompanije suočavaju u prodaji proizvoda preko intreneta su strah osiguranika od nebezbjedne kupovine, nedostatak kreditne/debitne kartice, manjak novca i neinformisanost građana da to mogu da urade i na taj način.

Kada su u pitanju proizvodi koji su u ponudi osiguranja procenat online kupovine je izuzetno mali.

Istraživaje, sprovedeno na teritoriji Beograda i Vojvodine na uzorku većem od 2.000 ispitanika koji koriste internet, pokazalo je da 91 odsto njih svakodnevno koristi internet, osam odsto nekoliko puta, a samo jedan odsto koristi internet jednom nedjeljno.

Međutim, procenat ljudi koji kupuju putem interneta značajno je manji u odnosu na pomenute parametre.

Dobijeni rezultati govore da je prosjek online kupovine tokom 2013. godine bio samo jedan do pet puta.

Online kupci su uglavnom obrazovani muškarci starosti između 25 i 44 godine, sa prihodom većim od 100 000 dinara.

Iako učestalost upotrebe interneta ima određeni uticaj na učestalost kupovine, procenat ispitanika koji kupuju putem interneta je vrlo mali u odnosu na vrijeme koje uobičajeno provode na internetu. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!