Capital.ba

Održan drugi Sarajevo PR Open u hotelu Hollywood

27.03.2009. / 16:30

sarajevo-pr-openSARAJEVO, Druga jednodnevna konferencija Sarajevo PR Open, održana u hotelu Hollywood, okupila je više od 120 PR stručnjaka. Nakon uspješne prve jednodnevne konferencije i drugi Sarajevo PR Open o temi „Novi mediji u funkciji PR-a“ privukao je pažnju velikog broja PR praktičara koji su imali priliku da saznaju zanimljive savjete o funkcionalnosti novih medija u službi PR –a, da razmjene iskustva sa kolegama iz struke i da ostvare saradnje za buduće projekte.

„Svako okupljanje PR praktičara na kojem se sastaju zaposleni  iz različitih institucija i branši je veoma korisno, jer na svakom susretu saznate drugačije pristupe i korisne savjete, a do svakog pojedinca je kako će nova saznanja primjeniti u praksi“ istakao je Boris Cigler         PR Manager agencije Communis.

„Konferencije poput Sarajevo PR Open-a su naročito značajne za razvoj PR profesije, jer u Bosni i Hercegovini još uvijek nemamo dovoljno mogućnosti za školovanje u oblasti PR-a, a značaj profesije je sve veći kao i potreba da PR profesionalci uvijek prate trendove“, izjavila je Valentina Tolić, službenik za odnose s javnošću ProCredit bank.

Učesnici su imali priliku da saznaju značaj i utjecaj bloga u PR-u, kao i mogućnosti i prednosti koje nude online društvene platforme u PR kampanjama, ali i da se upoznaju sa novim tehnologijama i njihovim mogućnostima u oblasti PR-a i marketinga, ali i da razmjene iskustva o WOMM-u i izraze svoja mišljenja i stavove o značaju novih medija u panel diskusiji.

Pored velikog broja PR profesionalaca koji su prisustvovali konferenciji, drugi Sarajevo PR Open je privukao i mnogobrojne studente koji su, željni novih znanja i iskustava, pažljivo pratili predavanja.

„Podržavam sve vidove dodatnog obrazovanja, ali posebno mi je drago što je Sarajevo PR Open  uključio i studente koji posjećujući ovakve konferencije već u toku svog školovanja imaju mogućnost da prošire svoje vidike i da sutra postanu kvalitetni stručnjaci“, istakla je Džejna Bajramović, direktor marketinga Fabrike duhana Sarajevo.

„Velika posjećenost edukativne konferencije Sarajevo PR Open je dokaz da naši stručnjaci ne bježe od dodatnih saznanja i rada na sebi i svojim sposobnostima i vještinama. Agencija Prime Communications kroz organizaciju Sarajevo PR Open-a i drugih edukativnih skupova poput PROACTIVE-a želi dati svoj doprinos u jačanju i poboljšanju PR profesije, a ujedno svim zainteresovanim omogućiti da se dodatno educiraju, uspostavljaju kontakte i grade odnose sa kolegama, klijentima i potencijalnim saradnicim“, istakla je Lejla Brčaninović, Project Manager.

Treći Sarajevo PR Open najavljen je za oktobar i bit će nova prilika za napredovanje domaćih profesionalaca i jačanje bosanskoherce

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!