Capital.ba

O obavezama i pravima potrošača

15.03.2009. / 20:57

potrosac1DOBOJ,  Mladi volonteri Udruženja potrošača “Toper” danas su trgovačkim organizacijama i građanima Doboja dijelili informativni materijal o njihovim zakonskim obavezama i pravima.

Povodom 15. marta – Međunarodnog dana potrošača, volonteri “Topera” izveli su akciju pod nazivom “Neka svaki dan bude dan potrošača”.

“Cilj akcije je iformisanje potrošača o načinu postupanja kod kupovine proizvoda, te zakonskim pravima potrošača i obavezama trgovaca”, izjavila je Srni predsjednik Udruženja potrošača “Toper” Snežana Šešlija.

Ona je navela da su u materijalima date osnovne informacije na koje potrošači treba da obrate pažnju kod kupovine proizvoda, posebno na istaknutu deklaraciju na jezicima naroda u BiH, te na cijenu i izdavanje računa, sa kojim se jedino može uložiti reklamacija o nedostatku kupljenog proizvoda.

“Dobojsko udruženja građana ‘Toper’ osnovalo je 25. oktobra 2007. godine, a Udruženje potrošača u ovom gradu sa istoimenim nazivom i jedino je takvo udruženje na dobojskoj regiji”, podsjetila je Šešlija.

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!