H&M povećao prodaju 11 odsto u februaru
17.03.2014. / 12:34
STOKHOLM, Švedski gigant u proizvodnji i distribuciji odjeće H&M (Hennes&Mauritz) u februaru je povećao prodaju 11 odsto, što je ipak ispod očekivanja analitičara, čija je srednja procjena bila 14 odsto.
A posmatrano za tri posljednja mjeseca (decembar-februar), ukupni prihodi od prodaje iznosili su 32,1 milijardu švedskih kruna (3,61 milijardu evra), dok su u odgovarajućem periodu godinu dana ranije vrijedili 28,4 milijarde kruna.
Vrijednost ostvarenih prihoda u ovom tromjesečju bio je otprilike na nivou očekivanja (32,2 milijarde kruna), prenio je Rojters. Tanjug
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]