Capital.ba

Crna Gora nema međunarodni prepoznatljiv brend

04.04.2014. / 19:58

budvaBUDVA, Crna Gora, uprkos potencijalu, nema prepoznatljiv brend, zahvaljujući kojem bi ostvarivala veći profit, ocijenjeno je na okruglom stolu održanom u sklopu Sajma hrane u Budvi.

U radu okruglog stola o temi “Kako prodati crnogorska vina” učestvovali su studenti podgoričkog Ekonomskog fakulteta koji su istakli da marka ili brend ne nastaje sama od sebe već da se stvara, za šta su potrebni vrijeme i ulaganje.

Brend podrazumijeva da je ono što se nudi tržištu jedinstveno i različito u odnosu na ostale proizvode, a istovremeno zahtijeva da kupci znaju šta kupuju i dobijaju, navodi se u saopštenju Ekonomskog fakulteta iz Podgorice.

Tokom skupa razgovarano je o razvoju i značaju brenda za potrošače i proizvođače, analizi konkurencije, kupaca i kanala prodaje, kao i o značaju sajmova u promociji vina. Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!