Podvučena crta: Koliko je potonuo švedski div
04.02.2018. / 9:00
STIKHOLM, Profit švedske kuće H&M je u četvrtom prošlogodišnjem kvartalu pao na 3,99 milijardi kruna (506 miliona dolara) sa 5,91 milijarde kruna iz istog perioda 2016.
Prodaja je pala za dva odsto na 50,4 miliona kruna (6,4 miliona dolara), jer su “promjene u industriji donijele izazove i takva situacija će se nastaviti i u 2018. godini”, navodi se u saopštenju H&M-a, a prenosi agencija AP.
Izvršni direktor kompanije Karl-Johan Person je izjavio “da je u središtu transformacije H&M-a digitalizacija” i da su performanse kompanije u 2017. godini bile “mješovite” zbog “poteškoća”.
U proteklih nekoliko nedjelja, švedska kompanija je optužena za rasizam zbog reklamne fotografije crnog dječaka u dukserici s natpisom “Najbolji majmun u džungli” (Coolest monkey in the jungle), za šta se kompanija izvinila i povukla spornu reklamu. Tanjug
Tagovi: h&mkarl-johan personpad prihoda
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]