Capital.ba

Podvučena crta: Koliko je potonuo švedski div

04.02.2018. / 9:00

STIKHOLM, Profit švedske kuće H&M je u četvrtom prošlogodišnjem kvartalu pao na 3,99 milijardi kruna (506 miliona dolara) sa 5,91 milijarde kruna iz istog perioda 2016.

(Foto: Getty images)

Prodaja je pala za dva odsto na 50,4 miliona kruna (6,4 miliona dolara), jer su “promjene u industriji donijele izazove i takva situacija će se nastaviti i u 2018. godini”, navodi se u saopštenju H&M-a, a prenosi agencija AP.

Izvršni direktor kompanije Karl-Johan Person je izjavio “da je u središtu transformacije H&M-a digitalizacija” i da su performanse kompanije u 2017. godini bile “mješovite” zbog “poteškoća”.

U proteklih nekoliko nedjelja, švedska kompanija je optužena za rasizam zbog reklamne fotografije crnog dječaka u dukserici s natpisom “Najbolji majmun u džungli” (Coolest monkey in the jungle), za šta se kompanija izvinila i povukla spornu reklamu. Tanjug

Share Tweet Preporuči

Tagovi:

Povezane vijesti

Komentari

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!