Zaustavljen pad potrošačkog povjerenja u Njemačkoj
24.10.2014. / 11:16
BERLIN, Pad potrošačkog povjerenja u Njemačkoj je zaustavljen, a domaćinstva djeluju manje zabrinuta oko ekonomskih posljedica geopolitičkih kriza, pokazala je danas anketa istraživačke kompanije GfK.
Nakon dužeg perioda u padu, potrošačko povjerenje je u oktobru blago uvećano, a negativan trend zaustavljen, navodi GfK, a prenosi agencija Frans pres.
Kompanija predviđa da će indeks povjerenja u novembru porasti na 8,5 sa 8,4 poena iz oktobra. Indeks se izračunava na osnovu odgovora oko 2.000 domaćinstava u pogledu njihovih očekivanja povezanih sa primanjima i cjelokupnom ekonomijom u predstojećim mjesecima.
Krajem septembra, indeks poslovne klime kog izračunava ekonomski institut Ifo pao je na najniži nivo u posljednjih 17 mjeseci. Tanjug
Tagovi: izborizdvajamonjemackapadpotrosacko povjerenjevazno
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]