ENERGETIKArs.com Prvi poslovni portal u Republici Srpskoj - CAPITAL.BA

Završen 12. PRO.PR – Društvene mreže najveći izazov za PR

Objavljeno u OSTALO

SARAJEVO, Stručnjaci odnosa sa javnošću moraju veliku pažnju posvetiti širenja znanja o društvenim mrežama, rekla je danas u Sarajevu predsjednica Međunarodnog udruženja za odnose sa javnošću (IPRA) Zehra Gungor iz Turske.5 Pro.PR 29.03.2014.

Ona je trećeg dana PRO.PR konferencije, sa učesnicima podijelila svoja iskustva, završavajući izlaganje zaključkom da su emocije ključ uspjeha u komunikaciji.

Sandro Baričević iz Coca-Cole predstavio je društveno odgovorno poslovanje i male tajne strategije te multinacionalne kompanije. Predavanje koje je pobudilo najviše pažnje bio je slučaj krizne komunikacije „Gambro“, italijanske tvrtke Ferpi koja je bila izolovana tokom razornog zemljotresa koji je pogodio Italiju 2012. godine.

Konferencija je završila okruglim stolom pod nazivom „30 godina od Zimskih Olimpijskih igara u Sarajevu“ koju je moderirao glavni i odgovorni urednik Media Marketinga, Ekrem Dupanović, uz učesnike Ahmeda Karabegovića (predsjednik organizacijskog komiteta ZOI Sarajevo 1984.) i Tomislava Grizelja (jedan od dizajnera baklje ZOI Sarajevo 1984.).

Sljedeća, 13. PRO.PR konferencija održaće se u Republici Hrvatskoj, na otoku Krku, u gradu Malinskoj u aprila 2015. godine.

„Nakon završena tri dana ove najpoznatije regionalne konferencije za komunikacijski i brend menadžment mogli bismo zaključiti da najveći izazov za struku odnosa sa javnošću predstavljaju društvene mreže“, ocijenio je predsjednik organizacionog odbora PRO.PR-a Danijel Koletić.

Izvor: CAPITAL.ba

20 Pro.PR 29.03.2014. 3 Pro.PR 29.03.2014. 2 Pro.PR 29.03.2014. 17 Pro.PR 29.03.2014.

Ključne riječi:  , , , ,

Komentari |


Komentari (0)

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

(obavezno)

Pravila komentarisanja

Slobodno komentarišite, kritikujte i izrazite svoje mišljenje,

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

A- A A+