YouTube uvodi kupovinu direktno preko reklama
02.06.2015. / 7:50
NJUJORK, Svi korisnici YouTubea, popularnog internet servisa za razmjenu video sadržaja, od sada će kupovinu moći da obave direktno preko video-oglasa.
Oglašivači će na svom video-oglasu moći da istaknu linkove koji vode do određenih proizvoda, njihove cijene i specifikacije.
Novi format oglašavanja dio je šire Googleove strategije kojom želi da konkuriše popularnim stranicama za prodaju proizvoda putem interneta, kao što su Amazon i eBay.
Za maloprodajne lance mogući savez sa Googleom mogao bi da bude način kojim bi se smanjila dominacija Amazona i unaprijedila ponuda za trgovinu preko mobilnih telefona.
YouTube se nada da će iskorakom u elektronsku trgovinu na najbolji način iskoristiti više od milion YouTube kanala koji se bave ocjenjivanjem proizvoda, a broj pregleda takvih videozapisa u porastu je za 50 odsto u odnosu na prethodnu godinu.
Prvi partneri YouTubea u trgovini putem interneta su Sephora, kompanija koja se bavi maloprodajom dekorativne kozmetike, i wayfair.com, stranica za prodaju namještaja i opreme za domaćinstvo. B92
Tagovi: korisnicikupovinavideo-oglasyoutube
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]