Capital.ba

U Srbiji potrošači sve više zahtjevniji

23.09.2013. / 14:22

potrosaciBEOGRAD, Potrošači u Srbiji postaju sve više zahtjevniji, kompleksniji i cjenovno osjetljiviji pa je zato neophodno stalno praćenje i osluškivanje tržišta, ocijenjeno je danas na Regionalnoj konferenciji o robi široke potrošnje i maloprodaji.

Prema mišljenju učesnika tog dvodnevnog skupa koji se održava u Beogradu, populacija u svijetu stari, tržišta su prezasićena, sve se više živi u “virtuelnom” svijetu koji se brzo mijenja i zbog toga su inovacije, brzo prilagođavanje i način komunikacije sa klijentima jako važni.

Kako je istaknuto, “on lajn” kupovina je u ovom regionu za sada skromna ali je u svijetu taj način trgovine sve više prisutan iako je to veoma zahtjevan i “klizav teren” u smislu stvaranja profita.

Navedeno je i da je cijena proizvoda zbog krize koja je prisutna trenutno odlučujuća pri izboru i da brend više nije tako bitan, ali da će on u budućnosti ipak biti glavni za opstanak nekog proizvoda. Beta

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!