Capital.ba

Turisti se najviše žale na smještaj i lošu hranu

31.07.2011. / 8:40

BEOGRAD, Nacionalna asocijacija turističkih agencija “Juta” primila je ove godine, do 27. jula, ukupno 19 prigovora, pri čemu je podnijeto pet tužbi koje su se odnosile na neodgovarajući smještaj i otkaz aranžmana putnika.

Najčešći prigovori srpskih turista su se odnosili na neodgovarajući smještaj i neodgovarajuću promjenu smještajnog objekta, lošu ishranu, kao i nedostupnost predstavnika agencije.

Putnici su se žalili i na to što prilikom zaključenja ugovora o putovanju nisu bili dovoljno informisani, kao i da su obavještenja subagenata bila neodgovarajuća.

Kako je precizirano, 10 od ukupno 19 prigovora se odnosilo na smještaj, tri na prevoz, dva na otkaz putnika, po jedan na prljavu plažu, prljav bazen i usluge vodiča, kao i jedan koji je bio vezan za skidanje sa liste putnika.

Od pet podnijetih tužbi, četiri su se odnosile na neodgovarajući smještaj, a jedna na otkaz aranžmana putnika.

Arbitražno vijeće je dva predmeta djelimično usvojilo, dva su odbačena i za jedan je postignuto poravnanje. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!