Capital.ba

Tržišni udio Renoa u Francuskoj najveći od 1999.

01.07.2014. / 18:48

renoPARIZ, Na francuskom tržištu je u junu prodato više od 65 hiljada vozila marke “reno”, uz rast od 20 odsto na godišnjem nivou, čime je tržišni udio Renoa povećan na 26,5 odsto, što je najviši nivo od januara 1999. godine. 

Komercijalni direktor francuske kompanije, Bernar Kambije, potvrdio je za list Figaro da su za šest mjeseci ove godine dvije marke Renoa, “klio” i “SUV kaptur”, među tri naprodavanija modela na domaćem tržištu.

Prema njegovim riječima, dobru poziciju zauzeo je i “reno megan”, ušavši u top 10, ali i “tvingo” koji se našao na 14. mjestu po broju prodatih primjeraka u periodu januar-juni ove godine, što je ujedno i prvo mjesto u njegovoj kategoriji.

Jeftinija Renoova marka “dačia”, izvorno rumunskog porijekla, zabilježila je rast od čak 42,6 odsto samo u junu, na više od osam hiljada prodatih primjeraka i zauzela peto mjesto na francuskom tržištu poslije Renoa (ostalih brendova), Pežoa, Sitroena i Folksvagena. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!