Capital.ba

Šljiva – srpski nacionalni brend

25.08.2008. / 14:07

BEOGRAD,  U Osečini u Srbiji će od 29. do 31. avgusta biti održan Treći sajam šljiva, a na ovoj manifestaciji će prvi put učestvovati i proizvođači iz regiona.

Cilj održavanja sajma je promocija šljive i proizvoda od šljive kao srpskog nacionalnog brenda, a učešće je najavilo više od 200 izlagača iz Srbije, Hrvatske, BiH i Slovenije.

Biće održana i stručna predavanja o unapređenju primarne proizvodnje i prednosti industrijske prerade tog voća.

Izlagači će biti ocjenjivani u više kategorija, a biće izabrani najbolji kolač od šljiva, domaća rakija i poljoprivredni proizvođač.

Predviđen je i bogat muzički program, a biće otvorena i izložba slika sa nedavno održane 12. osečinske likovne kolonije.

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!