Šljiva – srpski nacionalni brend
25.08.2008. / 14:07
BEOGRAD, U Osečini u Srbiji će od 29. do 31. avgusta biti održan Treći sajam šljiva, a na ovoj manifestaciji će prvi put učestvovati i proizvođači iz regiona.
Cilj održavanja sajma je promocija šljive i proizvoda od šljive kao srpskog nacionalnog brenda, a učešće je najavilo više od 200 izlagača iz Srbije, Hrvatske, BiH i Slovenije.
Biće održana i stručna predavanja o unapređenju primarne proizvodnje i prednosti industrijske prerade tog voća.
Izlagači će biti ocjenjivani u više kategorija, a biće izabrani najbolji kolač od šljiva, domaća rakija i poljoprivredni proizvođač.
Predviđen je i bogat muzički program, a biće otvorena i izložba slika sa nedavno održane 12. osečinske likovne kolonije.
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]