Capital.ba

Škoda promijenila logo

12.01.2013. / 7:00

skodaPRAG, Škoda je ušla u novu godinu sa velikim planovima i promjenama.

Modeli Škoda Fabija i Fabija Rumster će ponosno ponijeti novi logo ove auto-kompanije.

Novi logo podrazumijeva i izmjenjen izgled oznake na zadnjoj strani vozila. Krug logoa je maksimalno pojednostavljen i iz njega je izbačen lovorov vijenac. Na taj način Škoda se simbolično predstavlja u potpuno novom svjetlu i sa jasno postavljenim ciljevima – kompanija stremi prodaji 1,5 miliona vozila godišnje do 2015. S media

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!