Škoda promijenila logo
12.01.2013. / 7:00
PRAG, Škoda je ušla u novu godinu sa velikim planovima i promjenama.
Modeli Škoda Fabija i Fabija Rumster će ponosno ponijeti novi logo ove auto-kompanije.
Novi logo podrazumijeva i izmjenjen izgled oznake na zadnjoj strani vozila. Krug logoa je maksimalno pojednostavljen i iz njega je izbačen lovorov vijenac. Na taj način Škoda se simbolično predstavlja u potpuno novom svjetlu i sa jasno postavljenim ciljevima – kompanija stremi prodaji 1,5 miliona vozila godišnje do 2015. S media
Tagovi: logooznakaplanoviskoda
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]