Capital.ba

Rostelekom: Manje prodavnica, više onlajn prodaje

04.12.2013. / 7:25

internet-kupovinaMOSKVA, Ruska telekomunikaciona kompanija Rostelekom planira da smanji mrežu maloprodajnih objekata, a da prodaju i usluge obavlja pretežno preko onlajn servisa.

Kako je novinarima rekla komercijalni direktor kompanije Larisa Tkačuk, na optimalni broj klasičnih prodavnica utiče mnogo faktora, među kojima i strategija razvoja mobilnog poslovanja.

Istina je da nije potrebno prodavnica koliko ima sada, ali manje od 700 prodajnih punktova neće biti, kazala je Tkačuk.

Trenutno kompanija ima oko 2.500 prodavnica u svim regionima Ruske Federacije, prenio je Itar tas.

Pored toga, prodaju usluga Rostelekoma obavlja i najveća maloprodajna mreža mobilnih telefona Evroset.

Uloga prodajnih salona će se mijenjati. Prodaja usluga iz maloprodajnih objekata postepeno će se seliti na internet i druge daljinske kanale.

Neposredno u salonu klijent može da podigne ranije izabranu robu, upozna se sa asortimanom ili iskoristi usluge servisa. U skladu sa tim, mijenjaće se sadržaj, format i veličina prodajnih objekata.

Rostelekom je državni telekomunikacioni operater koji pruža usluge fiksne i mobilne telefonije. Prihodi kompanije su prošle godine dostigli 321 milijardu rubalja (9,7 milijardi dolara), a neto profit 34,5 milijarde rubalja (1,05 milijardi dolara). Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!