Capital.ba

Rekordan profit reklamnog giganta WPP

10.03.2015. / 7:50

londonLONDON, Britanski gigant u oblasti advertajzinga i odnosa s javnošću WPP ostvario je prošle godine rekodan profit, uprkos, kako navodi, snažnim valutnim turbulencijama.

Najveća svjetska reklamna kompanija po obimu prihoda ostvarila je u 2014. rast profita prije oporezivanja od 12 odsto na 1,45 milijardi funti, uz rast prihoda od 4,6 odsto na 11,5 milijardi funti, javio je britanski javni servis Bi-Bi-Si.

Grupacija je vlasnik niza reklamnih agencija širom svijeta, uključujući JWT i “Ogilvi i Mater”, i zapošljava oko 175.000 ljudi u 3.000 poslovnica u 110 zemalja.

Izvršni direktor WPP Martin Sorel izjavio je da postoje naznake da privredni rast u evrozoni jača, ali da će globalna ekonomija najveći podstrek nastaviti da dobija iz SAD i Kine.

WPP čiji su klijenti Ford, Unilever i Majkrosoft je, zahvaljujući odličnim rezultatima, prošle godine ojačao poziciju lidera u reklamnoj industriji, ispred dva najveća rivala, Publicisa i Omnikoma, čije je spajanje otkazano. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!