Profit Jahua pao 15 puta
23.04.2015. / 7:40
NJUJORK, Internet kompanija Jahu (Yahoo), vlasnik jednog od najposjećenijih sajtova, zabilježila je pad neto profita u prvom kvartalu 2015. godine za 15 puta, saopštila je kompanija.
Neto profit u prva tri mjeseca tekuće godine bio je 21,2 miliona dolara, ili dva centa po akciji, u poređenju sa 311,6 miliona dolara (29 centa po akciji) ostvarenih u istom periodu 2014. Bez uračunatih jednokratnih faktora dobit se spustila sa 38 na 15 centi na akciji.
Ukupni prihodi povećani su 8,2 odsto, na 1,23 milijarde sa 1,13 milijardi dolara u prvom kvartalu prošle godine. Pri tome su prihodi, bez uračunatih troškova za internet saobraćaj, smanjeni na 1,04 milijarde, sa 1,09 milijardi dolara.
Analitičari u anketi Tomson Rojtersa su u prosjeku prognozirali korigovanu dobit na nivou od 18 centi po akciji, uz prihode od 1,06 milijardi dolara bez troškova internet saobraćaja.
Operativni troškovi Jahua u prvom tromjesečju povećani su 19 odsto, na 1,31 milijardu dolara, navodi se u saopštenju kompanije.
Prodaja pretraživačkog biznisa Jahua od januara do marta povećana je 20 odsto, na 532 miliona dolara. Broj pregleda plaćenih oglasa povećan je 21 odsto u odnosu na isti period lani, pri čemu je vrijednost jednog “klika” porasla skoro tri odsto.
Kompanija planira da u drugom kvartalu ostvari prihode između 1,21 milijardi i 1,25 milijardi dolara, a prihode bez troškova za internet saobraćaj od 1,01 do 1,05 milijardi dolara, dodaje se u saopštenju.
Kotacije akcija Jahu u elektronskom trgovanju u utorak su porasle 0,7 odsto. Kapitalizacija kompanije od početka ove godine pala je 12 odsto, nakon rasta od 22 odsto 2014. godine. Tanjug
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]