Capital.ba

Prodaja Audija u Kini potonula 12,5 odsto

15.08.2015. / 6:30

audiBERLIN, Prodaja vozila kompanije Audi u julu je usporila usljed pada tražnje u Kini, koja je najveće tržište za ovu Folksvagenovu filijalu, pa je po ukupnoj prodaji u sektoru luksuznih automobila Audi zauzeo treće mjesto, poslije BMW-a i Mercedes-Benca.

U ovogodišnjem julu, Audi je povećao isporuke 1,4 odsto, na 146.100 jedinica, uz rast u Evropi i SAD-u, dok je prodaja u Kini potonula 12,5 odsto, prenio je Rojters.

Uprkos zabilježenom rastu, ovaj njemački proizvođač, drugi u svijetu u branši luksuznih vozila po obimu prodaje počev od 2011, u julu ove godine, drugi mjesec zaredom, gubi tu poziciju.

Naime, u julu se Mercedes-Benc, luksuzna Dajmlerova filijala, našla na čelu prvi put u ovoj godini sa prodatih 149.753 vozila, dok je prodaja BMW-a iznosila 147.513 jedinica.

Na usporavanje prodaje, prema riječima komercijalnog direkotra Audija, Luke de Mea, prije svega su uticali nepovoljni trendovi na kineskom tržištu, gdje ova kompanija ostvaruje jednu trećinu ukupne prodaje. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!