Capital.ba

Prihode u 2015. povećati prodajom ličnih poklona

04.12.2014. / 7:00

pokloniVATERLO, Ključ za povećanje prihoda u 2015. godini može biti ponuda većeg izbora poklona sa ličnim pečatom, naročito tokom sezone darivanja.

To je pokazala studija koju je sprovela kompanija Master kard o potrošačkim navikama tokom sezone kupovine, koja je otkrila i da ljudi vole da poklanjaju i primaju poklone koju mogu biti personalizovani i koji imaju lični značaj.

Studija je sprovedena u Evropi, obuhvatila je više od 15.000 kupaca iz 17 zemalja a, između ostalog, pokazala je da u uslovima ekonomskih pristisaka kupcima najviše znači pažnja i razumijevanje onoga šta zaista žele.

Skoro polovina Evropljana smatra da je poklanjanje gotovine uvredljivo, iako jedna desetina priznaje da je to već nekad uradila. Jedan od najčešćih izgovora bio je da njihove drage osobe nisu znale šta da kupe.

Studija je otkrila i da 78 odsto ispitanika voli da kupuje poklone jadnu nedjelju unaprijed pa čak i ranije, kao i da su muškarci prije skloniji da kupuju u posljednjem trenutku nego žene. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!