Capital.ba

Povećana prodaja proizvoda “Violete”

18.05.2009. / 18:17

violetaGRUDE, Predsjednik Uprave Violeta d.o.o. Petar Ćorluka izjavio je kako je prodaja Violetini proizvodi u prvom kvartalu ove godine bila u porastu.   Po njegovim riječima, Violetini proizvodi zastupljeni su na tržištu u BiH s 20 do 55 posto.  

 “Jedan od najprodavanijih domaćih brendova, Violetin toaletni papir, zauzima oko 55 posto bh. tržišta, a odmah su iza njega i Violetaine baby pelene, s učešćem od oko 35 posto”, kazao je Ćorluka, dodavši kako su ove godine uspjeli poboljšati i izvoz za oko 30 posto, što se posebno odnosi na tržište Republike Hrvatske. 

 Povećanje prodaje ostvareno je zahvaljujući novim proizvodima, zatim sudjelovasnju na sajmovima u zemlji i inozemstvu te proširivanju tržišta na zemlje regije, kazao je Ćorluka. Fena

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!