Capital.ba

Potrošačima dvogodišnja garancija na kupljene proizvode

19.01.2011. / 15:46

BEOGRAD, Pokret za zaštitu potrošača Beograda ocijenio je danas da ne postoje mehanizmi za efikasnu primjenu Zakona o zaštiti potrošača koji se primjenjuje od 1. januara ove godine.

Zakonom nije dobro regulisana mogućnost vraćanja novca nezadovoljnom kupcu, pošto se prvo predviđa mogućnost otklanjanja kvara ili zamjene proizvoda, kazali su predstavnici tog udruženja na konferenciji za novinare.

Kao pozitivno ocijenili su to što će garancija na kupljenu robu iznositi najmanje dvije godine što će, kako smatraju, donijeti na tržište robu boljeg kvaliteta.

Kako je predviđeno novim zakonom, prodavac će imati rok od 15 dana da odgovori na reklamaciju, a najkraći garantni rok za kupljenu polovnu robu trajaće najmanje jednu godinu.

Svi kupci koji su ugovore za kupljenu robu zaključili preko telefona ili interneta, kazali su predstavnici Pokreta, moćiće da jednostrano raskinu ugovor u roku od 14 dana.

Predstavnici Pokreta za zaštitu potrošača kazali su da se u Srbiji najveći broj reklamacija upućuje zbog lošeg kvaliteta odjeće, obuće, tehničkih uređaja, prekoračenja roka za popravku i neredovne isporuke robe. Beta

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!