Capital.ba

Potrošači se sa onlajn kupovina vraćaju u prodavnice

22.12.2023. / 8:03

BERLIN – Onlajn kupovina je tokom pandemije u Njemačkoj procvjetala. Sa smirivanjem zaraze potrošači su se sve više vraćali u “prave” prodavnice.

FOTO: Pixabay

Udio ljudi koji najmanje polovinu stvari kupuju preko interneta pao je sa oko trećine prošle godine na sadašnjih 26 odsto, saopštila je Post banka, članica grupe Dojčebank.

U istraživanju banke u avgustu učestvovalo je 3.038 osoba.

Međutim, to je i dalje više nego 2019, posljednje godine pre pandemije, kada je taj udio bio 24 odsto.

Kupovine onlajn su u prosjeku opale drugi put zaredom: sa visokih 38 odsto u 2021. na 35 odsto u prošloj i 30 odsto u ovoj godini.

Način kupovine se vraća u normalu nakon ukidanja ograničenja zbog koronavirusa, a efekat oporavka ide na ruku prodavcima. Međutim, posebno za mlađe ljude, onlajn kupovina je neizostavna“, rekao je Tomas Broš šef digitalne prodaje u Post banci.

Prema anketi, udio ljudi u grupi od 18 do 39 godina koji bar dio svoje kupovine obavljaju onlajn je znatno veći (37 odsto) nego među starijima od 40 godina (26 odsto).

Dpa

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!