Potrošači se sa onlajn kupovina vraćaju u prodavnice
22.12.2023. / 8:03
BERLIN – Onlajn kupovina je tokom pandemije u Njemačkoj procvjetala. Sa smirivanjem zaraze potrošači su se sve više vraćali u “prave” prodavnice.
Udio ljudi koji najmanje polovinu stvari kupuju preko interneta pao je sa oko trećine prošle godine na sadašnjih 26 odsto, saopštila je Post banka, članica grupe Dojčebank.
U istraživanju banke u avgustu učestvovalo je 3.038 osoba.
Međutim, to je i dalje više nego 2019, posljednje godine pre pandemije, kada je taj udio bio 24 odsto.
Kupovine onlajn su u prosjeku opale drugi put zaredom: sa visokih 38 odsto u 2021. na 35 odsto u prošloj i 30 odsto u ovoj godini.
“Način kupovine se vraća u normalu nakon ukidanja ograničenja zbog koronavirusa, a efekat oporavka ide na ruku prodavcima. Međutim, posebno za mlađe ljude, onlajn kupovina je neizostavna“, rekao je Tomas Broš šef digitalne prodaje u Post banci.
Prema anketi, udio ljudi u grupi od 18 do 39 godina koji bar dio svoje kupovine obavljaju onlajn je znatno veći (37 odsto) nego među starijima od 40 godina (26 odsto).
Dpa
Tagovi: njemackaonlajntrgovina
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]