Capital.ba

Potrošači manje vjeruju Njemačkoj

29.08.2013. / 9:28

potrosaciBERLIN, Njemački institut GfK objavio je da je povjerenje potrošača u Njemačkoj blago smanjeno, uprkos znacima koji ukazuju na solidan privredni rast te evropske ekonomije.

Indeks povjerenje potrošača istraživačkog instituta GfK za septembar spustio se na 6,9 poena sa avgustovskih sedam.
Taj indikator bilježio je rast od februara i u institutu kažu da na septembarsko lagano popuštanje ne treba gledati kao na početak pada.
Iz GfK napominju da je njemačko tržište rada stabilno, kao i da se situacija s prihodima razvija u dobrom smjeru, i ti će faktori i dalje podsticati potrošačku klimu u Njemačkoj.

Istraživanje je obuhvatilo 2.000 potrošača.

Inače, Njemačka je u drugom kvartalu ove godine ubilježila rast od 0,7 odsto nakon slabih performansi u prvom tromjesečju ove i krajem prošle godine. Beta

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!