Capital.ba

Popularni sajtovi za druženje “dobri za poslovanje”

29.10.2008. / 15:04

LONDON, Zaposleni koji na svojim radnim mjestima koriste sajtove poput “Fejsbuka”, “Beba” ili “Majspejsa” mogu da odahnu, jer je jedna britanska analitička grupa preporučila šefovima da ne sprečavaju radnike da ih koriste, zato što firme od toga mogu da imaju koristi.U izvještaju organizacije “Demos” navodi se da bi ohrabrivanje radnika da koriste mrežne tehnologije za izgradnju poznastava i prisnijeg odnosa sa kolegama i mušterijama moglo da donese pozitivne poslovne rezultate, a ne da im naškodi.

Autor izvještaja Piter Bredvel kaže da kompanije koriste specifične sisteme za razmjenu informacija, ali da sajtovi za mrežno druženje takođe mogu da imaju ulogu i doprinesu produktivnosti, inovativnosti i demokratizaciji radnog procesa.

Bredvel napominje da ipak treba da postoje konkretne naznake i ograničenja korištenja ovih sajtova u svrhe koje nisu povezane sa poslom.

Njegovo istraživanje pokazalo je da pokušaji da se zaposlenima onemogući pristup sajtovima poput “Fejsbuka”, koji ima 100 miliona korisnika širom svijeta, mogu čak da nanesu štetu firmi.

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!