Capital.ba

Popularni brend širi svoje tržište

09.03.2024. / 14:06

VARŠAVA – Poljska modna grupacija LPP planira da tokom ove godine otvori 300 novih Sinsay prodavnica na evropskom tržištu.

sinsay

FOTO: Pixabay

LPP će u širenje maloprodajne mreže investirati 200 miliona evra, izjavio je finansijski direktor LPP grupe Przemysław Lutkiewicz. On je dodao da su optimisti uprkos teškoj godini i posljedicama pandemije koje su još uvijek vidljive.

Grupa se oslanja i na novi logistički centar koji je otvoren u 2023. godini i koji pokriva tržišta Rumunije, Srbije, Bugarske, Hrvatske, Grčke, Severne Makedonije i Mađarske. Trenutno ima oko 11.000 zaposlenih radnika u prodavnicama i sedištima, piše Retail Serbia.

Sinsay posjeduje 523 fizičke prodavnice u 18 zemalja, od kojih se na teritoriji Srbije nalazi 40 prodajnih mesta, takođe ima i aktuelnu online prodaju u 16 zemalja.

LPP je u 2023 otvorio prve Sinsay prodavnice u Grčkoj a početkom ove godine otvorene su kancelarije u Istanbulu i Barseloni. Brend Mohito koji posluje u okviru LPP grupe planira uskoro da otvori prve prodavnice u Italiji.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!