Capital.ba

Počela promocija domaćih proizvoda

24.12.2009. / 16:31

potrosacka-korpaBANJALUKA, U nekoliko trgovačkih centara širom Republike Srpske /RS/ danas je počela promocija domaćih proizvoda pod motom “Naše je bolje” u organizaciji Privredne komore RS.

U vrijeme kampanje proizvodi široke potrošnje iz RS biće posebno označeni kako bi ih kupac prepoznao, i gledajući cijenu i kvalitet, kupovao, a time i podržavao domaću privredu.

Izvršni direktor Privredne komore RS Dragica Ristić rekla je da je cilj ovih promotivnih aktivnosti da se u naredna tri dana skrene pažnja potrošača na sve što je proizvedeno u RS, a naročito kada je u pitanju roba široke potrošnje.

“U ovo vrijeme praznika, kada kupujemo za kuću i za poklone vrijeme je i da odlučimo hoćemo li podržati domaću privredu kupovinom naših proizvoda, uložiti u fondove, sačuvati radna mjesta i stvoriti uslove za razvoj”, rekla je Ristićeva novinarima u Banjaluci.

Kampanju promocije domaćih proizvoda pozdravila je i ministar za ekonomske odnose i regionalnu saradnju Jasna Brkić, ističući da su Vlada i Privredna komora RS na istom zadatku kada je riječ o promociji domaćih proizvoda.

“Ovakva kampanja ukazuje na to da su domaći proizvodi prisutni na policama i da su jednako kvalitetni, ako ne i kvalitetniji od onih koje uvozimo”, rekla je Brkićeva i dodala da će Vlada RS aktivnostima koje su predviđene Strategijom podsticaja izvoza pomoći domaćim proizvođačima da povećaju obim izvoza.

Pomoćnik ministra trgovine i turizma Dušanka Tegeltija naglasila je da je i strategijom razvoja trgovine, koju je usvojila Vlada RS, predviđen niz aktivnosti na promociji i unapređenju domaćih proizvoda i proizvodnje.

Predsjednik Pokreta potrošača RS Dragutin Bošković istakao je da je trgovina u RS prepuštena stranim trgovačkim kućama, ali da pri tom domaći proizvodi nisu dovoljno zaštićeni u smislu obaveznog plasmana.

Direktor “Merkatora MBL” za RS Damjan Davidović istakao je da je prema određenim analizama prodaja domaćih proizvoda procentualno veća nego što je njena prisutnost na policama.

“Što se tiče prodaje najmanje je 50 odsto izlaznost u odnosu na uvoznu robu, a osim podrške kampanji `Naše je bolje` strategija `Merkatora` je podrška domaćim proizvodima na svim tržištima u smislu da nema nikakvih posebnih barijera prilikom ulaza domaćih proizvođača u prodajne objekte”, istakao je Davidović.

Promocija domaćih proizvoda pod motom “Naše je bolje” danas je počela u tržnim centrima “Merkator”, “Orion” i hipermartketu “Tempo” u Banjaluci, u “Maksi” marketima u Bijeljini i Doboju, “Marketu 99 plus” u Trebinju i Tržnom centru “Bartula” u Istočnom Sarajevu.

Početku promocije u marketima u Banjaluci prisustvovali su predstavnici Privredne komore RS, ministarstava trgovine i turizma, te za ekonomske odnose i regionalnu saradnju, Banjalučke berze, udruženja potrošača, te privrednici.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!