P&G gasi 90 svojih brendova
04.08.2014. / 11:15
NJUJORK, Kompanija Procter and Gamble objavila je da će u narednom periodu ugasiti ili prodati oko 90 svojih manjih i manje popularnih brendova.
Iz kompanije nisu objavili koji su brendovi u pitanju, ali je rečeno da će u portfoliju P&G ostati najveći brendovi poput Tide, Pampers, Bounty.
„Namjera nam je da stvorimo kompaniju koja će brže rasti, imati više profita i biti lakša za upravljanje. ’Manje’ će biti mnogo ’više’,“ objasnio je ovu odluku direktor A.G. Lafley.
On nije pomenuo da li će ova odluka uticati i na broj radnih mjesta u kompaniji. Bizlife.rs
Tagovi: a.g.lafleybrendoviprocter and gambletide
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]