Capital.ba

Pepsi promoviše zdrav život – flaša kao teg za teretanu

31.03.2016. / 8:26

pepsiNJUJORK, Kompanija Pepsi pokušava da “zaigra” na kartu zdravlja sa svojim proizvodom “pepsi lajt”, tako što je dvolitarsku bocu ovog pića pretvorila u teg od dva kilograma za vježbanje u teretani.

Kako piše časopis AdWeek, s obzirom na to da “pepsi lajt” ne sadrži kalorije, ona ne predstavlja uobičajenu vrstu pića koju “tamani” fitnes zajednica, zbog čega je nova ambalaža malo zbunjujuća.

Dizajn boce je kul i funkcionalan, ali bi možda više odgovarao Pepsijevom energetskom napitku “gatorade”, navodi ovaj nedjeljnik, specijalizovan za advertajzing.

Budući da su u AdWeek-u posumnjali da se radi u preuranjenoj prvoaprilskoj šali, nazvali su kompaniju Pepsi iz koje im je, kako navode u tekstu, potvrđeno da je brazilska agencija AlmapBBDO već proizvela boce i distribuirala ih teretanama. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!