Capital.ba

Pad prometa u hrvatskim trgovinama

08.04.2009. / 13:39

prodavnica1ZAGREB, Trend pada prometa od trgovine na malo u RH i na mjesečnoj i na godišnjoj visini nastavljen je i u februaru  ove godine. U odnosu na januar promet je nominalno smanjen za 3,7 posto, a realno za 4,2 posto, dok je u odnosu na februar prošle godine nominalno manji za 16,6 posto, a realno za čak 19,1 posto.
Prema podacima Državnog zavoda za statistiku, promet od trgovine na malo što ga ostvaruju svi poslovni subjekti koji se bave tom djelatnošću, bez obzira na svoju pretežnu djelatnost, u prva je dva mjeseca ove godine u odnosu na isti period lani nominalno manji za 14,2 posto, a realno za 16,5 posto.
Posmatrano po trgovačkim strukama, u februaru je prema mjesecu ranije promet u nespecijaliziranim prodavaonicama pretežno živežnim namirnicama, na koje otpada 35,9 posto hrvatske maloprodaje, nominalno smanjen za 3,2 posto, a u ostalim nespecijaliziranim prodavaonicama, čiji je udio u ukupnoj maloprodaji 6,6 posto, promet je smanjen za 8,5 posto. Najveći je nominalni pad prometa, za 26,5 posto, zabilježen u prodaji tekstila, odjevnih predmeta, obuća i kožnih proizvoda (čiji je udio u ukupnoj maloprodaji 5,7 posto). Poslovni.hr

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!