Capital.ba

Pad povjerenja potrošača u Francuskoj

11.07.2014. / 6:10

parizPARIZ, Potrošačko povjerenje u Francuskoj palo je na najniži nivo od aprila 2013, pokazala je anketa konsultantske kuće za marketinška istraživanja BVA.

Tri četvrtine anketiranih Francuza, odnosno 74 odsto, izrazilo je sumnju u pogledu ekonomske budućnosti Francuske, prenio je portal Šalanž.

Anketa, koja je realizovana 3. i 4. jula putem Interneta i u kojoj je učestvovalo 1065 ispitanika, pokazala je da je povjerenje potrošača palo za dva procentna poena u odnosu na juni, odnosno za pet poena u odnosu na maj.

Povjerenje potrošača među simpatizerima ljevice palo je za tri poena u odnosu na juni, sa 51 na 48 odsto.

Među pristalicima desnice samo devet odsto anketiranih izjavilo je da ima povjerenja u pogledu ekonomske budućnosti Francuske.

Zanimljivo je da 61 odsto anketiranih Francuza smatra da se ekonomska nejednakost produbila otkako je ljevica aktuelnog francuskog predsjednika Fransoa Olanda došla na vlast, 30 odsto njih smatra da se situacija u tom pogledu nije izmjenila a samo devet odsto misli da je nejednakost smanjena. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!