Ovo je razlog za pad Adidasa
07.08.2014. / 10:13
BERLIN, Njemački proizvođač sportske opreme Adidas snizio je ciljanu operativnu maržu za tekuću godinu zbog loših rezultata u segmentu golfa.
Ali i zbog nestabilnosti valuta zemalja u razvoju.
Kako prenosi Rojters, kompanija ubuduće računa na maržu od 6,5 do sedam odsto prihoda, dok je prvobitno utvrđeni cilj bio 8,5 do devet odsto. U 2013. ona je iznosila 8,7 odsto prihoda.
Adidas, koji je izgubio dio tržišta u korist konkurentske američke kompanije Najki, prošle nedjelje je objavio da je u drugom tromjesečju povećao prihode dva odsto, na 3,47 milijardi evra, što je istovremeno rast od 10 odsto, kada se isključi efekat deviznih kurseva. Tanjug
Tagovi: adidaspadprihodisportska oprema
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]