Capital.ba

Očekuje se veći broj zahtjeva za dostavu računa mejlom

16.03.2016. / 9:41

elektrokrajinaPRIJEDOR, Preduzeće “Elektrokrajina” iz Banjaluke posredstvom pošte je ovog mjeseca poslala više od 247.000 računa za električnu energiju za februar, dok je elektronskom poštom račune dobilo više od tri hiljade potrošača.

“Nova usluga je u nešto više od godinu dana primjene aktivirana kod 3.381 kupca električne energije, s tim da očekujemo da će se broj zahtjeva za dostavu računa putem mejla konstantno uvećavati”, rečeno je u ovom preduzeću.

Osnovna prednost nove usluge za kupce ogleda se u dobijanju računa za utrošenu električnu energiju odmah po obračunu potrošnje, do šestog dana u mjesecu za račun iz prethodnog mjeseca, dok račun upućen posredstvom pošte stiže oko 15. u mjesecu i dosta zavisi od udaljenosti kupca i brzine poštanske usluge.

Za aktiviranje nove usluge za domaćinstva potrebno je da kupac, ili drugo lice sa njegovom ličnom kartom, dođe u nadležnu elektrodistribuciju i potpiše odgovarajući zahtjev. Za pravna lica, zajednice etažnih vlasnika i radnje potreban je pečat tog pravnog lica i lična karta podnosioca zahtjeva.

Aktiviranje i reaktiviranje ove usluge za kupce je besplatno. Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!