Capital.ba

Nordijci planiraju preuzeti 20 do 30 odsto tržišnog udjela u Hrvatskoj

15.07.2012. / 8:40

ZAGREB, Ulagači iz Skandinavije i baltičkih zemalja, koji stoje iza nedavno otvorenog hipermarketa B-Hyper kod Varaždina, planiraju preuzeti 20 do 30 odsto tržišnog udjela u Hrvatskoj, a osim u ovoj zemlji, maloprodaju razvijaju i u Srbiji, BiH, Estoniji, Letoniji, Litvaniji i drugim zemljama centralne i istočne Evrope.

 

– Hrvatsku smatramo državom s najvećim potencijalom rasta zbog budućeg statusa EU članice i zbog svoje strateške lokacije na budućim granicama EU. Stoga se rade analize ponuđenih projekata u drugim gradovima Hrvatske. U toku su analize lokacija za nove poslovnice u Zagrebu, Splitu, Osijeku, Rijeci, Puli i Karlovcu, ali i u Rusiji, Bjelorusiji, Ukrajini, Azerbajdžanu, Gruziji, pa čak i u nekim državama Srednjeg istoka. U pripremi je i akvizicija jednog ili više maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj – rekao je Knut Kvisvik, predsjednik Uprave B-Hypera, međunarodne kompanije s više od 20 godina iskustva u sektoru maloprodaje, čiji razvoj podupiru privatni dionički fondovi, prenose agencije.

Više od pet miliona evra uloženo je u prvi hipermarket otvoren u maju na 5.000 kvadratnih metara gdje se nudi oko 30.000 proizvoda te radi stotinjak zaposlenih.

– B-Hyper je porodični orijentisani hipermarket koji nudi uslugu visokog standarda u ugodnom, čistom i pristupačnom interijeru. Od drugih se razlikujemo po ponudi svježe hrane i sopstvene proizvodnje te dijelu ekskluzivne ponude, a u cilju stvaranja dodatne vrijednosti prilikom kupovine organizujemo niz aktivnosti te djelujemo u skladu s našim sloganom – nabavka i zabava – ističe Karlo Kučan, voditelj trgovine u Varaždinu.

Proizvođače pozivaju na saradnju
U B-Hyperu naglašavaju da razvijaju odgovoran odnos prema radnicima, dobavljačima i lokalnoj zajednici.

– Od 140 jela koje imamo u ponudi, naša kuhinja svakog dana nudi 40 jela spremljenih iz svježih namirnica i prema receptima koje garantuju kvalitet i nutricionističku vrijednost. U pekari i poslastičarnici zaokružena je dnevna proizvodnja hljeba, peciva i kolača na tradicionalan način, bez korištenja smrznutih polugotovih i gotovih proizvoda – kaže Kučan i sve proizvođače u regiji poziva na saradnju.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!