Capital.ba

Istraživanje: Konzum i Bingo povećali tržišni udio za 20%

12.04.2012. / 14:24

SARAJEVO, Trgovački lanci Konzum i Bingo prošle godine su najviše povećali tržišni udio (oko 20%), a jedan od razloga uspjeha je širenje maloprodajne mreže odnosno investicije u nove prodajne objekte, rezultat je istraživanja tržišta koje je provela agencija GfK BH.

Dok je Konzum intenzivnije rastao u Federaciji BiH, Bingo svoj rast duguje najviše povećanju tržišnog udjela u Republici Srpskoj.
U godini u kojoj je je rast BDP iznosio 2%, inflacija 2%, nezaposlenost 28%, u kojoj je kupovna moć iznosila svega 17% evropskog prosjeka, neki trgovački lanci profitirali su više od drugih i zabilježili rast tržišnog udjela.
Maloprodajno tržište u BH sve se više koncentriše slijedeći obrasce u drugim evropskim zemljama.

Tako naprimjer Top 10 trgovaca u 2011. uzima 45% tržišnog udjela što je 8%povećanje u odnosu na prethodnu godinu, te čak 40% povećanje u zadnjih 5 godina.
U utrci malih i velikih, veliki pomalo ali kontinuirano potiskuju male tradicionalne trgovine, a tome u prilog najbolje govori podatak da su hipermarketi i supermarketi u zadnjih pet godina povećali svoj udio za čak 50%.

GfK BH je domaća agencija za istraživanje tržišta, koja kao punopravna članica internacionalne istraživačke grupacije, ima pristup svim inovativnim licenciranim metodama i iskustvu GfK grupe.

CAPITAL.ba

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!