Capital.ba

Ne prestaju otpuštanja zaposlenih u Tviteru

23.02.2023. / 11:45

SAN FRANCISKO – Prvi čovjek Tvitera Ilon Mask je nakon otpuštanja dvije trećine radne snage okupio preostale zaposlene Tvitera u sjedištu u San Francisku te im je rekao da je s otkazima završeno, no to navodno nije istina.

FOTO: Reuters

Na desetine zaposlenih Tvitera iz odjela prodaje i inženjeringa otpušteno je prošle sedmice, uključujući i jednog koji direktno izvještava Maska, a koji je upravljao inženjeringom za poslovanje s oglasima. Ove informacije su otkrili izvori iz kompanije, ali ih potvrđuju i postovi otpuštenih zaposlenih na društvenim mrežama.

To znači da je Mask obavio barem tri kruga otpuštanja od njegovog obećanja iz novembra da će prestati dijeliti otkaze. U međuvremenu je dao direktivu da se promijeni način targetiranja oglasa na glavnoj stranici Tvitera i to za samo sedam dana, a to je dio njegovog plana da se popravi ono što je lično nazvao najgorom relevantnošću oglasa na svijetu.

Mask želi promijeniti targetiranje oglasa kako bi funkcionisalo kao Guglovi oglasi, koji se prvenstveno targetiraju prema ključnim riječima u pretrazi, a ne na osnovu aktivnosti korisnika i podataka profila.

To je pristup koji dobro funkcioniše za pretraživače, gdje ljudi izražavaju specifičnu namjeru da nađu nešto, a upravo to je pomoglo Guglu da izgradi jedan od najprofitabilnijih biznisa svih vremena. No, to dosad nije funkcionsalo za poslovanje društvenih mreža.

Marcin Kadluka, otpušteni inženjerski menadžer za monetizaciju koji je direktno odgovarao Masku, nagovijestio je neizvodljivost sedmodnevnog roka u svom tvitu. On je kazao da se taj posao poboljšanja oglasa može obaviti za dva do tri mjeseca.

Mask je sličan rok dao za promjene koje se odnose na Tviter Blu kvačicu nakon što je kupio kompaniju, no rok nije bio ispunjen. On bi takođe mogao promijeniti mišljenje o načinu na koji bi oglasi trebali funkcionisati na Tviteru.

Poboljšanje oglasa je Maskov glavni fokus jer smatra da su manje personalizovani i efikasni u odnosu na konkurenciju. Ipak, zasad nije jasno da li će promjena targetiranja biti vođena ključnim riječima kao što je slučaj za Gugl oglase i da li će poboljšati kvalitet Tviterovog oglašavanja.

Jedan od bivših uposlenika Tvitera, koji je bio zadužen za oglašavanje, rekao je da Mask “nema pojma o čemu priča”.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!