Capital.ba

NBS: Građane najviše zanima rad banaka

13.06.2011. / 8:25

BEOGRAD, Centar Narodne banke Srbije za korisnike finansijskih usluga u prvom tromjesečju ove godine primio je 137 pitanja u vezi sa finansijskim proizvodima i uslugama i pravima korisnika, što je 23 odsto više nego u istom periodu prošle godine, objavila je centralna banka.

Najveći broj pitanja – 77 odsto, odnosio se na rad banaka, i to u dijelu kredita – 51 odsto, tekućih računa – 14 odsto i kreditnih kartica – 10 odsto.

U istom periodu telefonski Informativni centar je primio 5.082 poziva gradana i ako se izuzmu pozivi koji su se odnosili na servisne informacije, korisnici su najviše postavljali pitanja u vezi sa bankarskim uslugama, mjenjačkim poslovima i osiguranjem.

Pored velikog broja poziva, Informativni centar je elektronskim putem primio i 282 upita koji su bili u vezi s procedurom upućivanja prigovora na rad finansijskih institucija, visinom kursa, zamjenom novčanica, prinudnom naplatom, platnim prometom. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!